مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 17:452021-11-22پزشكي

واکسیناسیون بیش از 70 درصدی نوبت دوم ویژه دانش آموزان و کادر آموزشی


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از پوشش بیش از 70 درصدی دانش آموزان و افراد مرتبط با فضاهای آموزشی در نوبت دوم خبر داد و گفت: دانش آموزان در نوبت اول صد درصد تحت پوشش هستند.

- ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از پوشش بیش از 70 درصدی دانش آموزان و افراد مرتبط با فضاهای آموزشی در نوبت دوم خبر داد و گفت: دانش آموزان در نوبت اول صد درصد تحت پوشش هستند.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 51 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان گیلان طی امروز خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 251 بیمار بستری داریم که حال 62 نفر وخیم است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از امروز در گیلان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان واکسیناسیون همگانی را با جدیت دنبال می کند و از نظر پوشش هر دو دوز در صدر قرار دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از واکسیناسیون صد درصدی دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان در نوبت نخست خبر داد و تصریح کرد: کلیه افراد مرتبط با فضاهای آموزشی اعم از معلمان و دانش آموزان و اولیای مدرسه و رانندگان سرویس و.

واکسینه شدند.

مهرابیان از پوشش بیش از 70 درصدی دانش آموزان و افراد مرتبط با فضاهای آموزشی در نوبت دوم خبر داد و عنوان کرد: بازدید و نظارت بر فعالیت مدارس براساس چک لیست های ویژه ستاد کرونا ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 70 درصدی نوبت دوم ویژه دانش آموزان و کادر آموزشی

واکسیناسیون بیش از 70 درصدی نوبت دوم ویژه دانش آموزان و کادر آموزشی